حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ایران اسلامی طی ۳۹ سال از گذشت انقلاب باوجود ترحیم ها و تهدیدهای دشمنان توانست رشد قابل توجه ای را داشته باشد، اظهار کرد: طی این سال ها افراد زیادی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود برسند.
کد خبر: ۵۶۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 17 February 2018

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه مردم از فسادهای اقتصادی و تبعیض ها گلایه دارند، اظهار کرد: دولت باید با مفسدان اقتصادی که همچنان با شنیدن اعتراضات و ناراحتی مردم این بی قانونی را ادامه می دهند برخورد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: همچنین دولت باید جلودار قاچاقچیان اقتصادی که با دور زدن قانون به دنبال سودهای کلان و ثروت های بی شمارهستند، باشد.

وی تصریح کرد: با وجود اعتراضات مردم همچنان مفسدان اقتصاد در جامعه میدان دار بوده و علت این فسادها نبود برخورد جدی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: مردم ایران تاکنون در برابر فسادهای اقتصادی صبر و شکیبایی نشان داده اند و این گلایه و ناراحتی ها فقط تلنگری به مسئولان است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم ایران همان طور که در برابر رژیم ظالم و مفسد گذشته ایستادگی کردند،  می توانند آنگونه که باید با مفسدان اقتصادی امروز هم برخورد کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه مسئولان نمی توانند در برابر مفسدان اقتصادی بایستند، آنان رابه مردم معرفی کنند تا همچون مفسدان گذشته با آنان برخورد و درس عبرتی برای آیندگان شود.

مردم ۲۲ بهمن غیرتمندانه از ارزش های انقلاب محافظت کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم باوجود مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی ها، غیرتمندانه به میدان آمدند تا از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ایران اسلامی طی ۳۹ سال از گذشت انقلاب باوجود ترحیم ها و تهدیدهای دشمنان توانست رشد قابل توجه ای را داشته باشد، اظهار کرد: طی این سال ها افراد زیادی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود برسند.

وی انقلاب اسلامی را به قطار تشبیه کرد و افزود: قطار انقلاب همچنان در حال حرکت است و این مدت افراد زیادی برای توقف آن سنگ اندازی کردند.

خطیب نماز جمعه بجنورد بیان کرد: کوپه های قطار انقلاب پر از مردم انقلابی و ۲۲ بهمنی است و اگر فردی بخواهد پیاده شود، کسی التماس نمی کند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: افرادی که اشتباه و به این انقلاب ظلم کردند، توبه و به خطای خود اقرار کنند، شاید بتوان بخشید.

وی اضافه کرد: برخی ظلم های بزرگی را به این کشور روا داشته اند که نمی توان به هر قیمتی بخشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ اسلام بنیانگذار دفاع از ولایت بود به طوری که برای دفاع از ولایت، افشاگری کرد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه گریه های حضرت زهرا(س) سیاسی و برای حمایت از ولایت بود، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) با دفاع از ولایت توانست پرچم ولایت را برافراشته نگاه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار